Første uka i september byr på mye aktivitet!

Postet av Orienteringsklubben Moss den 31. Aug 2024

Høsten har meldt sin ankomst, men det er fortsatt fint i skogen! Det blir mye aktivitet i uken som kommer, her kommer en kjapp oppsummering:

Mandag 2. september - Kråkecup Myra 16.30-18.30

Det braker løs med løp nr. 5 i årets Kråkecupen byorientering! Øyvind Løken er løypelegger for løpet som går fra Nesparken med parkering på Myra. Det blir som vanlig et tilbud for alle nivåer.

Info og påmelding her

Tirsdag 3. september - Tirsdagstrening Kjempekastet 18.00-20.00 (19.30)

Tirsdagstrening på kartet Kjempekastet i Rygge. Oppmøte ved Rygge skytterlags klubbhus.

Treningen er rettet mot klubbens barn og ungdom, men  den er åpen for alle medlemmer. Treningen har fokus på o-teknikk for alle nivåer.

Torsdag 5.september - Treningsløp Bliksøya 17.30-18.30

Treningsløp med tidtaking på Bliksøya. Dette er et av to nye terreng med utgangspunkt fra Vestre Kjærnes gård i Våler. Gården hvor Hver gang vi møtes ble innspilt for noen år tilbake.  Det blir 5 eller 6 ulike løyper. Erik Jakobsen er løypelegger.

Lørdag 7.september - Aktivitetsdag i Nesparken 11.00-15.00

OK Moss har som vanlig stand på årets aktivitetsdag. Vi stiller med ulike aktiviteter som o-labyrint, sprintsløyfer m.m. Fint å tipse folk man kjenner som er nysgjerrig på orientering.

Velkommen!